Buhalterija yra neatsiejama kiekvienos įmonės dalis. Įvairių išteklių apskaičiavimas, gaunamos pajamas, išlaidos ir t.t. – vitali informacijo be kurios jokia įmonė negali efektyviai funkcionuoti, atsiskaityti su mokestinėmis institucijomis ar vykdyti kitų finansinių įsipareigojimų.

Vis dėl to, kai kurie įmonių vadovai dėl tam tikrų priežasčių apleidžia savo bendrovės buhalterijos tvarkymą. Tai gali reikšti ne tik suprastėjusius finansinius reikalus ar keblesnę įmonės plėtimosi strategiją, tačiau ir spaudimą iš investuotojų ir t.t.

Džiugu, jog net ir visiškai apleista įmonės buhalterija gali būti sėkmingai sutvarkyta. Apleistos buhalterijos paslaugos ir jos tvarkymas yra būtent toks sprendimas kurio reikia įmonei tokiu atveju.

Straipsnyje – plačiau apie šias paslaugas ir kaip jos gali padėti bendrovei.

Kam daugiausiai suteiks naudos tokios paslaugos?

Apleista buhalterija gali puiki išeiti toms įmonėms kurios savo finansinių apskaitos reikalų tvarkymą yra apleidusios ilgesniam laikui. 

Tai ilgainiui gali reikšti visapusišką veiklos apsunkėjimą, todėl jeigu bendrovė yra atsiradusi tokioje situacijoje, reikėtų imtis jos reikalų tvarkymo nedelsiant.

Pagrindines situacijas kuomet paslaugos gali priversti galima būtų apibūdinti taip:

Puiki išeitis jeigu bendrovės buhalterija buvo apleista ilgam laikui – netvarkinga buhalterija priveda prie įvairių bėdų kaip netinkamas atsiskaitymas su tiekėjais, nesumokėti mokesčiai ir t.t. Apleista buhalterija padeda išspręsti šiuos reikalus.

Buhalterija nebuvo tinkamai išspręsta dėl išėjusio darbuotojo – įmonės kurios turi darbuotoją pasamdytą buhalterio etatui, dažnai susiduria su problema, jog buhalterija nėra išspręsta tokiu atveju, jog darbuotojas išėjo. Apleistą buhalteriją tvarkanti įmonė gali užbaigti visus darbus tinkamai.

Prieš tai dirbęs buhalteris ar įmonė atliko apskaitos klaidų – tinkamai vesti apskaitą reikia ne tik žinių, tačiau ir patirties įvairiose verslo šakose. Jeigu įtariate, jog buhalterija buvo atlikta netinkamai, tai irgi gali puiki išeitis jums.

Kokių veiksmų imsis su jūsų įmone dirbantis specialistas?

Kuomet pasirinksite šias paslaugas, buhalterijos specialistas imsis šių veiksmų:

  • Surinks jūsų dokumentus ir ataskaitas apie visas jūsų bendrovės atliktas operacijas
  • Atliks išsamų duomenų patikrinimą bei pataisys esančias klaidas ataskaitose
  • Tiksliais nustatys kokią mokesčių sumą jūsų įmonei reikia sumokėti valstybinėms institucijoms
  • Parengs išsamiais įmonės finansines ataskaitas remiantis jau taisyklingais duomenimis apie ją.
  • Pateiks būtinąsias deklaracijas aktualioms institucijoms.

Pabaigai

Šiandien mes aptarėme apleistos buhalterijos paslaugas. Galima sakyti, jog tai gali būti išties gera išeitis toms bendrovėms kurios dėl tam tikrų priežasčių buvo apleidusios arba turi šiuo metu netaisyklingai išvestus finansinius skaičiavimus.

Atminkite, net ir sudėtingiausioje situacijoje yra sprendimas, o apleistos buhalterijos paslaugas teikiančios įmonės jums padės bet kokiu atveju.

Užteks vargti bandant patiems išsiaškinti kokia yra tikroji jūsų įmonės situacija. Kreipkitės į tinkamus specialistus ir šie akimirksniu suras geriausią sprendimą jūsų verslui.

Paruošta pagal bfcentras.lt informaciją.