Kiekvienas pirkdamas naują padangų komplektą, tikisi kad juo pavyks išvažinėti ganėtinai ilgai. Kartais tai pavyksta, kartais ne ir deja niekas negali tiksliai atsakyti kiek atlaikys naujos padangos. Per daug veiksnių turi įtakos jų tarnavimo laikui ir dalis jų visiškai nepriklauso nei nuo vairuotojų, nei nuo jų vairavimo stiliaus, kas savo ruožtu irgi svarbu užtikrinant, kad padangos galės užtikrinti saugų važiavimą. Idealiomis sąlygomis padangas rekomenduojama keisti kas 5-6 sezonus, tačiau suprantama, kad tokios sąlygos yra labai retai sutinkamos, tad padangų tikrinimas turėtų tapti gan įprastu veiksmu, norint užtikrinti saugų vairavimą. Tad nesvarbu ar vairuojate naujutėlį Volvo, ar senesnį BMW, būtinai atkreipkite dėmesį į šiuos ženklus, kurie pasufleruos, jog laikas pasirūpinti naujomis padangomis jau atėjo.

1. Protektoriaus gylis. Tai neabejotinai pagrindinis rodiklis į kurį reikėtų atkreipti dėmesį. Kad ir kokios tvirtos ir kokybiškos bebūtų padangos, laikui einant jos dėvisi. Šis susidėvėjimas geriausias atsispindi padangų protektoriaus gylyje. Lietuvoje kaip ir visoje Europos Sąjungoje yra numatytas minimalus leistinas rodiklis, kurį pasiekus padangos turėtų būti keičiamos – tai yra 1,6 mm. Praktiškai visos šiuolaikinės padangos turi protektoriaus nusidėvėjimo indikatorių, tad pakanka bent laikas nuo laiko atkreipti dėmesį į jį.

2. Netolygus susidėvėjimas. Gali tapti blogo subalansavimo pasekme, arba priputus į jas per daug oro. Bet kuriuo atveju, jei pastebite kad padangos susidėvėjo netolygiai ir galimai pasiekė minimalią leistiną ribą, reikėtų jas pakeisti, o ne bandyti ieškoti būdų nusidėvėjimo išlyginimui.

3. Išsipūtimai ant padangos. Jie gali atsirasti dėl netolygaus susidėvėjimo ar net broko. Tad jei pastebėjote, jog ant padangos vienoje ar keliose vietose atsiranda keisti išsiputimai, tai nedelskite ir pakeiskite padangas.