Storex angarai, tai plataus pasirinkimo galimybės, nuo pigių angarų iki labai brangių. Viskas pritaikyta jūsų norams ir galimybėms.

Angaro statybos išlaidos gali skirtis priklausomai nuo pasirinktų metodų ir konkrečių jūsų projekto poreikių. Valstybės finansuojami oro uostai nori, kad išlaidos būtų griežtai uždengtos, o pasaulinė įmonė gali norėti kelių prabangos elementų angare, kuriame yra jų korporatyviniai lėktuvai. Tuo tarpu karo planuotojai, be projekto išlaidų, atidžiai stebi saugumo poreikius.

Angaro projektavimas ir konstravimas priklauso nuo jūsų poreikių, jūsų vietos ir viduje laikomų orlaivių tipų. Mažas fiksuoto ryšio operatoriaus (FBO) oro uostas gali patenkinti pagrindinį surenkamųjų elementų dizainą, o dideliame didmiesčio oro uoste verslo klientams gali prireikti sudėtingesnės sąrankos. Tuo tarpu JAV ginkluotosioms pajėgoms reikia pakankamai didelių angarų..

Angaro statybos išlaidos gali būti reikšmingos, neatsižvelgiant į jums reikalingą angaro tipą. Tačiau visoms toms išlaidoms yra priežastis, o šiame  įraše analizuojama, ką reikia atsižvelgti į šiuos darbus.

Vietos paruošimas. Angaro statybvietė turi būti išvalyta ir kruopščiai surūšiuota. Galutinės klasės turi atitikti griežtas specifikacijas ir be šiukšlių. Projektų vadovai turi būti ypač atsargūs, nes šis darbas dažnai vyksta aktyviose vietose, kuriose intensyvus oro ir žemės eismas. Prastas darbo vietos paruošimas gali sukelti labai apgailėtinų pasekmių šioje vietoje.

Gaisro gesinimas. Aplinka, kurioje yra pilni degalų bakai, kelia savo iššūkius. Angarams reikalingos sudėtingos priešgaisrinės sistemos, kuriose dažnai derinamas vanduo ir cheminės putos. Be to, angarams reikalingos atsparios ugniai statybinės medžiagos, kad ugnis neplistų į kaimyninius angarus. Dėl jų naudojimo angarams reikalingas visiškai naujas standartų rinkinys, kurį reikia kruopščiai įgyvendinti. Taigi, visos išlaidos sueina į jūsų poreikius, kokio angaro jums reikia.